قفسه انبار |قفسه بندی انبار |قفسه انباری |تجهیزات انبار

اوژن کیمیاگر فضا
قفسه انبار |قفسه بندی انبار |قفسه انباری |تجهیزات انبار

مشاورو تولید کننده انواع سیستم های نگهداری اسناد وکالا

44 90 30 88 021 - 38 88 83 88 021

قفسه بندی بالکی راک

شنبه, ۳۰ دی ۱۳۹۶، ۱۲:۴۰ ب.ظ

قفسه بندی بالکی راک



قفسه بندی بالکی راک  

اهمیت انبار به عنوان محل تجمع سرمایه هر سازمان بیش از پیش نمود پیدا می‌کند. انبار به عنوان حلقه ارتباطی بین تولید، توزیع و مصرف و همچنین ارتباط بین زنجیره خرید و فروش مواد و کالا و خدمات محسوب می‌شود. نکته‌ای که در بحث انبار بسیار حائز اهمیت است تمایز بین انبارهای مختلف در یک سازمان است و نمی‌توان انبار مواد اولیه و محصول را در یک جا قرار داد و هر دو را به یک شیوه اداره کرد. با توجه به ارتفاع محیط سوله های انبار، شرکت اوژن اقدام به تولید محصول قفسه بندی بالکی راک نموده است که برای انبار هایی با ارتفاع بلند و دارای کالاهایی با حجم متوسط و نیمه سنگین، مناسب است. این محصول با نام های قفسه بالکی راک، قفسه بالکن دار، قفسه بندی چند طبقه، قفسه بندی انبار صنعتی، قفسه راک، قفسه بندی راک دستی، قفسه نیم طبقه راک، قفسه راک نیمه سنگین، قفسه بندی کفپوش دار سبک، قفسه بندی کفپوش دار سنگین و قفسه بندی غیر پالتی نیز شناخته می شود.  با توجه به بارگذاری دستی در این سیستم قفسه بندی انبار، از ارتفاع انبار می توان بهینه ترین روش ممکن را استفاده نمود. همچنین می توان با راهروبندی و استفاده از پلکان این قفسه ها را در دو یا سه  طبقه تکرار نموده و از حداکثر ارتفاع سالن بهره برد. در قفسه بندی بالکی راک می توان انبار را در ارتفاع تا چهار طبقه اجرا نمود. در این نوع قفسه بندی جهت دسترسی آسان به طبقات مختلف از بالابر و پلکان پیش ساخته و راهروبندی میان قفسه ها استفاده می گردد که تماماً از اجزاء قفسه بندی تولید و برای پوشش کف راهروها و پلکان از پانل پله مخصوص استفاده خواهدشد. این محصول با نام های قفسه بالکی راک، قفسه بالکن دار ، قفسه بندی چند طبقه، قفسه بندی انبار نیم طبقه و قفسه بندی صنعتی نیز رواج دارد. محاسبات راهروها و تعیین نوع بازوها براساس بارگذاری هر قفسه بعلاوه بار راهرو  انجام می شود و بار راهروبندی نیز براساس بار وارده گسترده بر سطح محاسبه می گردد و اصولاً وزن نفر با بار مبنای این محاسبه خواهدبود. این بارگذاری با توجه به نیاز مشتری قابل تغییر می باشد.



از جمله ویژگی های قفسه بندی بالکی راک می توان به موارد زیر اشاره کرد:

به صرفه و اقتصادی است

در ابعاد و ضخامت های مختلف تولید می گردد

طبقات متعدد برای دسترسی ساده تر به کالاها در قفسه بندی انبار

قفسه بندی صنعتی با ورق گالوانیزه ضد زنگ جهت استفاده در سردخانه ها و محیط های مرطوب مناسب است

قابلیت کاهش و افزایش فاصله پانل ها برای نیازهای آتی 

قفسه بالکی راک در رنگهای متنوع تولید می شود

قابلیت مسقف کردن طبقات فوقانی جهت افزایش سطح مفید انبار

طراحی و اجرای متناسب با ابعاد و ارتفاع سالن در طبقات مختلف با پلکان, راهرو و نرده

در این نوع قفسه بندی جهت دسترسی آسان به طبقات مختلف ازبالابر و پلکان پیش ساخته و راهروبندی میان قفسه ها استفاده می گردد که تماماً از اجزاء قفسه بندی مشبک تولید و برای پوشش کف راهروها و پلکان از پانل پله مخصوص استفاده خواهدشد.

محاسبات تیرریزی راهروها و تعیین نوع تیرها براساس بارگذاری هر قفسه بعلاوه بار راهرو انجام می شود و بار راهروبندی نیز براساس بار وارده گسترده بر سطحKG/M2 محاسبه می گردد و اصولاً وزن نفر با بار مبنای این محاسبه خواهدبود. این بارگذاری با توجه به نیاز مشتری قابل تغییر می باشد.


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۱۰/۳۰
اوژن سیستم جهان

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی